loading...
سمپادی آینده
اتنا بازدید : 14 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

سلام من اتنا ام و این اولین پستمه.کلاس ششمم و قبل از این وب زیاد داشتم ولی همشون رو ول کردم.انشاالله میخوام این یکی رو ادامه بدم.با نظر هاتون یاریم کنید.واما هدفم از تاسیس این وب راهنمایی گرفتن و دادن به بچه هاست و کلا تفریحی.از کارهای خودم مینویسم و چون سرم شلوغه دیر به دیر پست میذارم.ضمنا هدف اصلی ترم اینه که اینترنت رو پر محتوا کنم و یه پاتوق سالم برای شما درست کنم.اینحا دختر پسر نداریم،همه انسانیم پس مثل ادم با هم رفتار میکنیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اینجا یه وبه برای استعداد هایی که میخوان درخشان بشن یا شدن...خوش بگذره باهوشا...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به درس و مدرسه چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 170